Poistná udalosť Vytlačiť

Ako postupovať pri nahlasovaní poistnej udalosti

Jednoduchý návod ako postupovať pri nahlasovaní poistnej udalosti:
  • Ak máte podozrenie, že došlo ku spáchaniu trestného činu (krádež, vlámanie, vandalizmus a iné), ihneď túto skutočnosť oznámte polícii.
  • Pri škodách na majetku je potrebné čo najskôr upovedomiť vašu poisťovňu a postupovať podľa pokynov jej pracovníkov - likvidátorov poistných udalostí 
  • Každú poistnú udalosť treba oznámiť nielen telefonicky, ale aj písomne na predpísanom tlačive, ktoré vydá technický pracovník pri obhliadke poškodenej veci
  • Pri telefonickom oznámení nezabudnite uviesť: meno, adresu, telefónny kontakt na Vás, dátum a miesto poistnej udalosti a čoho sa týka, ak je poškodené motorové vozidlo - uveďte EVČ, VIN číslo, približný rozsah poškodenia a kde sa vozidlo nachádza
  • Ak škodu nahlasujete ako vinník dopravnej nehody nezabudnite si poznačiť údaje poškodeného vozidla, vodiča, držiteľa motorového vozidla a jeho motorového vozidla a tieto údaje uviesť aj v telefonickom oznámení
  • Nárok na poistnú náhradu treba voči poisťovni uplatniť čo najskôr
  • Po oprave poškodenej veci nezabudnite poisťovni doručiť o tom doklady

ARMAFIN v tom svojim klientom pomôže. Vaša starosť o poistnú udalosť končí telefonickým a písomným nahlásením.

ARMAFIN poskytuje riešenie poistných udalostí svojim klientom ako komplexnú službu. Platí ju poisťovňa v rámci sprostredkovania poistenia. Sme však pripravení sa ako poradca podieľať na riešení poistných udalostí i pre ďalších záujemcov.

Vychádzame v ústrety aj tým klientom, ktorí nemajú poisťovacieho makléra, ani čas či kapacity na riešenie poistnej udalosti. Službu vykonávame za vopred zmluvne dohodnutý honorár. Po zoznámení sa s konkrétnym prípadom sa podmienky spolupráce dohodnú osobne.

Efektívna likvidácia poistných udalostí je najvyššou prioritou. V rámci servisu klientom poskytuje ARMAFIN tieto bezplatné služby: 

  • evidencia poistných udalostí klienta
  • priebežný monitoring vybavenia každej poistnej udalosti 
  • štatistika škodového priebehu klienta 
  • návrh opatrení na predchádzanie škodám na majetku 
  • zaškolenie pracovníkov klienta o podmienkach a rozsahu poistenia v rámci platných poistných zmlúv

Naši špecialisti zabezpečia komunikáciu s poisťovacími spoločnosťami pri vybavovaní poistnej udalosti a prejednávaní náhrady škody.